N-VA Merelbeke kiest nieuw bestuur

Op 28 februari 2016

Op zondag 28 februari 2016 kozen de Merelbeekse N-VA leden een afdelingsbestuur voor de komende drie jaar. Het huidige duo, voorzitter Ivan Eeckhout en ondervoorzitter Christophe Vanderschueren, kregen van de leden unaniem de goedkeuring om ook de komende drie jaar voor hun rekening te nemen.

Verder werden ook de volgende bestuursleden herkozen: Lieve Blomme, Ann De Puydt, Sven Van Damme, Joris Van De Vyver en Paul Van Caneghem. We verwelkomen ook één nieuw bestuurslid, Patrick Van Damme. Samen met onze zes gemeenteraadsleden en twee OCMW-raadsleden zal dit bestuur de komende drie jaar N-VA Merelbeke vertegenwoordigen.

Voorzitter Ivan Eeckhout: 'We staan voor razend spannende jaren. De gemeenteraadsverkiezingen van 2018 naderen met rasse schreden. Het mag duidelijk zijn dat we er voluit voor gaan om in de meerderheid te geraken. Intussen blijven we uiteraad vanuit de oppositie op het beleid wegen. Zo willen we dat de huidige meerderheid van CD&V, Open VLD en s.pa eindelijk voor de bouw van een nieuw rusthuis kiest en de dure en onnodige plannen voor een gemeenschapscentrum laat vallen. Beide realiseren, betekent de gemeente in diepe schulden steken voor de komende jaren.'

Kortom: de komende drie jaar mag u van ons nog meer stevige oppositie verwachten en een verkiezingscampagne waarover gepraat zal worden.