Kristof De Puydt is onze nieuwe ondervoorzitter

Op 31 januari 2012

Kristof De Puydt is voortaan de ondervoorzitter van N-VA Merelbeke. De 26-jarige Kristof volgt Vincent Blansaer op die naar Serskamp verhuisde en zijn functie dus niet langer kon uitoefenen.

Kristof maakt al een tijdje deel uit van ons bestuur. Hij is vooral actief op de domeinen sociale zaken en middenstand. Dat mag geen verrassing heten, want Kristof is afgestudeerd als bachelor Sociaal Werk. Ook professioneel is hij bezig met het thema. Het ligt hem dus nauw aan het hart.

Kristof is zeer blij met zijn aanduiding. Samen met het voltallige N-VA-bestuur wil hij zich volledig inzetten om bij de gemeenteraadsverkiezingen in oktober een historisch goede uitslag te halen in Merelbeke.

Alternatief voor gevestigde partijen

Daar heeft de N-VA in Merelbeke volgens hem alle troeven toe. "N-VA Merelbeke is volgens hem hét alternatief voor de gevestigde partijen in Merelbeke. Bovendien biedt de partij kansen aan nieuwe, jonge mensen - zoals blijkt uit mijn aanstelling - die in combinatie met gevestigde waarden die overlopen van ervaring een erg evenwichtige lijst zullen vormen. De combinatie van ervaring met jeugdig enthousiasme zorgt voor nieuwe, frisse ideeën", zegt Kristof.

Het hele N-VA-bestuur wil Vincent Blansaer tot slot danken voor zijn inzet van de voorbije jaren. Hij stond mee aan de wieg van onze autonome afdeling en creëerde mee een ideale omgeving om jong talent, zoals Kristof, aan te trekken. We zullen hem missen, maar zijn ervan overtuigd dat Kristof het minstens even goed zal doen.