Ann De Puydt

Bestuurslid

Ann is 56 jaar en gehuwd met Patrick Van Damme. Samen hebben ze een zoon Sven. Alle drie zijn ze overtuigde N-VA'ers en actief in het bestuur van N-VA Merelbeke.

Ann is technisch beambte in ons gemeentelijk zwembad en staat daar ter beschikking voor jullie. Ann woont inmiddels al 41 jaar in Merelbeke. Eerst in Lemberge, waar ze vindt dat er nog wat kan verbeteren om er een bloeiende deelgemeente van te maken, en nu in het centrum.

Voor Ann is de betaalbaarheid van onze woningen een strijdpunt. Jongeren en ouderen moeten de kans hebben in Merelbeke te wonen.

Verder vraagt ze ook aandacht voor de fileproblematiek. Vanuit het zwembad ziet ze als geen ander hoe gehaaste ouders uit de Flora er al snel 30 minuten over doen om hun kinderen naar de zwemles te brengen. Inzetten op zachte mobiliteit is belangrijk, maar niet iedereen kan met de fiets naar het zwembad komen. Om het centrum voor mindermobiele mensen en ouders met kinderen bereikbaar te houden, is een verdeelweg nodig die het doorgaand verkeer uit ons centrum haalt.