Jong N-VA Rhode lanceert 'Postbus V': de ideeënpostbus voor alle burgers

Op 17 mei 2017, over deze onderwerpen: Jeugd

Jong N-VA Rhode luistert! “Met 'Postbus V' zal Jong N-VA Rhode alle inwoners uit de drie gemeenten de kans bieden om voorstellen en ideeën met ons te delen", aldus Simon Lejeune, voorzitter van Jong N-VA Rhode. “De 'Postbus V'-campagne is een initiatief van de koepelafdeling van Jong N-VA uit de gemeenten Melle, Merelbeke en Oosterzele.

De gemeenteraadsverkiezingen van 2018 zijn voor velen nog veraf. Toch is dit hét moment om met goede voorstellen en ideeën naar buiten te komen. "Iedereen die een voorstel, een idee of een aanzet daartoe heeft, moet de kans krijgen dat te delen. Jong N-VA Rhode wil gehoor geven!", klinkt het vastberaden.

Om dat te doen, lanceert de jongerenafdeling 'Postbus V', in samenwerking met de lokale N-VA-afdelingen uit Melle, Merelbeke en Oosterzele. "'Postbus V' is een postbus waarmee wij op lokale evenementen aanwezig zullen zijn. Wij koppelen hieraan ook een e-mailadres waar voorstellen en ideeën naartoe gestuurd kunnen worden", aldus Simon Lejeune.

Ideeën voor ons? Stuur ze naar postbusV [at] outlook.com.

(Foto: v.l.n.r. Simon Lejeune, Kristof De Puydt, Hanna Courtijn, Angelique Van de Meirssche, Sven Van Damme)